2015. augusztus 24., hétfő

Top 5 mutáns

Vannak olyan erők, amiket szívesen elfogadnék... na jó, ki nem? A lényeg az, hogy sosem árthat. Mindenkinek más a kedvence. Nekem itt a Top 5!

Nr. 1: Kitty Pryde - anyagtalanság
(Az elmevisszaküldős akármit most ne vegyük be. Thank you, FOX)

Valljuk be, sokkal könnyebb "lemászni" az emeleteságyról, vagy kimenni az ajtón. Minden sokkal egyszerűbb lenne!

Nr. 2: Tildie Soames (Tildie) - 30 méter magas, piros, majdnem legyőzhetetlen szörnnyé alakul

Ő - sajnos - nem szerepelt egyik X-men filmben sem, viszont egy rajzfilmsorozatban - abban az egyben, amit láttam - két rész erejéig szerepelt. Nagyon pofás kislány, saccperkábé tizenegy-tizenhárom éves lehet. Nekem személy szerint nagyon szimpi. Abban a rajzfilmben Vadóc segítségével sikerült legyőzni - elcsórta Kitty és Buldózer erejét, majd a lábán keresztül felment a kislányhoz. És tőle is elvetteegy kicsit az erejét.
Hát nem ééédes?

Nr. 3: Anna-Marie (Vadóc) - erő és emlék elcsórása, amíg ő birtokolja az erőt, addig a másik fél kómában van, képregényekben tud repülni is

Szintén: bármikor hasznos lehet. Nem tudom mikor, de valamikor biztos. És nekem az a pár ősz tincs is tetszik! A rajzfilmekben pedig bármikor hajlandó elkobozni bárkinek az erejét és emlékeit.

Nr. 4: Erik Lehnserr (Magneto) - fémek manipulálása

Mindannyian ismerjük őt. És mit ne mondjak: szintén király az ereje! Akármit rud csinálni velük. Szintén a rajzfilmben, Genoshán van a fullfém palotája. Ha kedve támad, a semmiből csinál magának széket, vagy a falhoz rögzíti a betolakodókat.

Nr. 5: Laura Kinney (X-23) - gyors gyógyulás, adamantiumcsontváz, adamantiumkarmok - kettő a kézfejen, egy a lábakon

Miért olyan, mint Farkas? Röviden fogalmazva az ő génjeit használták hozzá. És miért 23? Mert ő volt a huszonharmadik kísérlet, és az első, aki túlélte. Valljuk be: (szerintem) királyabb, mint Farkas! 


Nektek ki a kedvencetek? ☺

9 megjegyzés:

  1. Ú nagyon sok kedvencem van de inkább a boszuálokbol Loki és Amerika kapitány ;) . Ja meg még ot van Ciklon egyszerüen imádom. :D

    VálaszTörlés
  2. Én imádok mindenkit :D az a jó, hogy sokféle hős van és lehet válogatni 😊 csak nagyon sokan még nincsenek bennt filmekben (lásd Tildie és X-23)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Vár egy díj a blogon: http://avengers-restart.blogspot.hu/2015/08/dij-2.html?

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Deadpool hogyhogy nincs rajta a listán?! Persze, nem baj! :) Nagyon tetszik a blogod!

    John Collins

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd talán a film után :) de még nem érte el nálam a szintet! :D

      Törlés
    2. Rendben van!
      Szerintem a film sokkal jobb lesz, mint az X-men-kezdetek: Farkas! Ha valaki még nem látta, nézze meg az előzetesét:
      https://www.youtube.com/watch?v=b6nyUziZv3U

      Hello!

      Törlés
    3. Annál csak jobb lehet xd régebben láttam asszem a Coolon de... no comment kategória

      Törlés
    4. Jaaaaaaaa!!!
      Szerintem is. Bevarrták Deadpool száját, mikor ő volt az egyik olyan karakter a képregényekben, aki még harc közben is állandóan beszélt. És ő volt az egyetlen, aki áttörte a Negyedik Falat!
      Valljuk be: Jó karakter!

      Törlés
  5. Na jó, most nagyon béna vagyok >< (bocsi, Hope)
    A rész írása halad, viszont még nem tudom, mikor lesz kész...

    VálaszTörlés